Espace Membres Événements English | Français Panier
Skip to main content
Inside Banner

Board Directors

Appliquer

Organisme: Daybreak Not-For-Profit Housing

Engagement: Continu plus d'un an

Disponibilité: Flexible

Langue préférée: Bilingue

Nombre de postes disponibles: 5

Endroit: Ottawa - Centre

Date limite: mar 2, 2018

Description

This year, our board will see a turnover of 5 Directors out of 12. We are currently seeking individuals with Board experience in a charitable organization, with competencies related to Board governance, charitable law, homelessness and/or social services, communications/marketing, fundraising or programming.

Contact

Alice Kubicek

613-236-8070

Ext: 724

alice@daybreakhousing.org

Adresse de l'occasion de bénévolat
393 Piccadilly Ave
www.daybreakhousing.org

Détails

Bon pour les personnes intéressées par: Gouvernance (conseils, comités); Défense juridique; Collecte de fonds; Communications and Marketing

Vous allez travailler avec: Autochtones (Première nation, Métis, Inuit); Défavorisés; LGBTTQ; Hommes; Aînés; Femmes; Sans domicile

Comment cette occasion de bénévolat vous bénéficier?
Gain credible experience as a member of a professional board with and opportunity to develop competencies in board governance, team work, event planning, financial oversight, critical thinking, etc

Comment l'organisation bénéficiera?
Daybreak will benefit from experience of Board Directors in providing oversight of organization operations in strategic planning, budgetting, communications, human resources management, legislative compliance, property management and resident programming.

Catégorie de l'organisme: Services sociaux

Bénévoles - considérations

Le temps qu'il faudra pour communiquer avec les candidats - 2-3 semaines

Cette position serait formidable pour - Aucune des mentions ci-dessus

Transport publique disponible: oui

Vérification des antécédents en vue d'un travail auprès de personnes vulnérables exigée: oui

Vérification de casier judiciaire exigée: oui

Appliquer